Blogger Layouts

Saturday, 30 July 2011

sahabat sejati






ku biar kalam berbicara
menghurai maksudnya dijiwa
agar mudah ku mengerti
segala yang terjadi sudah suratan illahi..
ku biar kan pena menulis
meluah kan hasrat di hati
moga terubat segala keresahan di jiwa
tak pernah ku ingini
aku telah pun sedaya tak melukai hatimu
mungkin sudah suratan hidupku
kasih yang lama terjalin
berderai bagaikan kaca
teman..maafkanlah diriku..

oh tuhan tunjukkan ku jalan
untuk menempuhi dugaan ini
teman maaf kan jika ku melukaimu
moga ikatan ukhuwah yang dibina...keakhirnya


aku tidakkan berdaya
menahan hibanya rasa
kau pergi meninggalkan diriku
redhalah apa terjadi
usahla dikau kesali
mungkin ada rahmat yang tersembunyi

Thursday, 14 July 2011

assalamualaikum..

bosan la xtwu nak buat ape.dorang semua tengah tido...nak tido tp malas la.ermm td nizam tp0n...dah lame die diam kan diri exam la kate kan..hem yela...borak biase2 je..just tnye khabar tu je.esok balik kampung.horayyy~!!! macam xpna balik pulak pade hal minggu lepas baru balik..menggewdixx plk aq ny!! huhu..actly rindu la kt umi,buya dengan adeq Qu yang sorang tu..sje nak lepak2 kt umah..xdela bosan sangat...kalau kt sni asyk la tgk muke yang sama! balik2  muke kau ecah ! hahahahaha....maappp,guraw2 jek!.kih3...td dah tuka gmba kt blog...tgk la..manis x??? hehehe jgn  jles ye SUFAZAH MIRA n ECA !...huhu sebenarnye xtwu nk ckp ap ny..tu yang menyanyah jek kjew nye!..emm...td mase kt kelas ckg ade cakap pasal perhimpunan 'BERSIH'..oopppsssssssssss  no c0mment~~!!!!! pandai2 la fkr mn yang baik mn yang buruk kan...kalau rase2 orang tu ttp salah knp still lg s0k0ng??? pelik la orang kite ny...xpna nak fikir panjang..tetttt~!!!! lalalalala....malas la cte pasal ny. xsy0k!
minggu depan dah pecah kelas! alaaaaaaa....ermm xske nye..tp xpela nk blja je p0wn bukan nk kne gantung diri p0wn..kan!.< saje nk sejukkan hati > kuang3....yang paling penting aq dah ske da PENGAJIAN AM. best~!!! walaupun.....huh! fening la ini kepala...haiii dorang ny tid00000000000 je. dah masuk asar ny..bek aq kjut dorang suh semyg klu xnti telajak plk!...owkey la...daaa~~~

Wednesday, 6 July 2011

kosong~~ blank

dah lame xedit blog..hem sebenarnye xtwu nk cakap ape..xtawu knp dengan diri aq.daripada semalam tibe2 je aq xde mood.hari ny p0wn sme macam dah xde semangat...hurmmm...xnak cakap pape la.askum