Blogger Layouts

Monday, 30 May 2011

sampai bila la semua ni nak berakhir..aq xmintak p0wn semua ni berlaku..dah 3 minggu xcntc k.uda.rindu sebenarnye tp nak buat mcm mane...bkn xnk cntc aq malu nk berdepan dengan k.uda...semalam kelua ngn abg..hem..abg yang kuat nk jumpe..aq ikut kn je..lepas jumpe die kne balik nilai sebab ade kelas hari selasa..
malam tu tolong umi kt kelas..k.yaya p0wn tolong sekali..k.yaya ade tnye aq still cntc ke ngn hakym..aq xtwu nk jwb cam ne??? t'pkse menipu..aq twu dose  tp....hemm...aq twu k.uda terase ngn aq...aq twu smua xbley terima abg..aq dh cbe ckp ngn abg ,dah cube jauh kan diri tapi xsemudah yang korang sangke kan....aq dah macam tersepit kt tengah2...xtwu nk kongsi masalah ny dengan sape..memang terase macam orang asing dalam rumah ni...aq cube buat biase je depan semua orang tp sebenarnye tuhan je yang tawu ape yang aq rase...abg pernah ckp die still tunggu aq sampai smua orang terima die...sampai bila2 p0wn smua orang xkan terima..niat abang ikhlas...aq terima abang dengan hati yang terbuke...aq terima baik buruk dia..aq cbe untuk kenal abang sebabnye cume satu je...aq nk dekat kan diri dengan pencipta Qu...Alhamdulillah,bila aq makin rapat ngn abg jiwa aq tenang..aq dapat rase aq semakin rapat dengan pencipta...kami bercinta bukan kerana nafsu.!!! tapi kerana ALLAH..." kalau la dia bukan untuk aq,dan aq bukan untuk dia..kau berikan aq kekuatan untuk lupekannya..dan kau temukan lah dia dengan orang yang lebih baik dari aq.." mungkin semua ni ade hikmah ..aq redha dengan ketentuannya..

1 comment:

  1. just be urself my sis~~
    jdikan kata2 org sebagai sandaran utk kita bangun dan sedar erti kehidupan yg mesti kita tempuh .
    i'll always be wif u in ur heart ... :)
    miss n lurve u...

    ReplyDelete