Blogger Layouts

Monday, 27 June 2011

baru-baru ny ad orang cakap yang muke die ny macam adeq FAIZAL TAHIR??????  emmm...c0nfius,c0mpas,
aq p0wn pelik  tang mn ntah yng orang boley cakap mke die ny ade iras2 artis...xcukup tu die cakap mke salah sorang adeq bradik die p0wn ad cm artis...hem hem lagi la xmemasal..puas aq belik muke die ny xde yang sme p0wn..haiiii ble orang dah ramai cakap cam tu emmmmm mule la....perasaaaaannnnn jek koje nyerr...hahaha... ;D...tp best jugak bile jalan dengan die semua orang puji.aq p0wn ape lagi gne kn lah peluang yang ade dengan sebaik mungkin...wahahaha...nak tgk x mke yang dorang cakap cam ADEQ FAIZAL TAHIR tu??? y0k kte tenung ramai2 tang mn yang macam artis tu...hahaha...

haha..ny la SUFAZA MIRA SUHARI...emmmmm ade ke cam ADEQ FAIZAL TAHIR???
habak maiii....hehehe...kpd empunya gamba < jgn mare ye~~!!!  > guraw2 jek! kih3

No comments:

Post a Comment