Blogger Layouts

Friday, 19 August 2011

aktiviti hari minggu~~!!!

assalamualaikum...

lalalalala~~~

selamat berpuasa...dah nak habis puase baru nk wish! ape lah..huhu

pagi td bangun pukul 6...haha ape nak jadi dengan kau ny nana~!!! ngeee  = _<
pagi tadi tak sempat nak sahur...huuhu semua terlajak...wakakaka..
bangun-bangun je semayang,,mandi,basuh baju...
lepas tu terus buat assigmnt sejarah...akhirnya siap jgk assgmnt aq,...
tinggal anta jek~!! cikgu suruh anta lepas raye tapi nak anta jugak sebelum raye! hehe
nak kemas prep tapi dorang tido lagi la~~~
ermmm....on9 kejap la...hehehe..
tak saba nak balik kampung...huhu
semalam dah cari kasut raye da~~
haha...lawa! jenama kasut taun ny...red modani RM --- ahaha (rahsia ok!)
semua dah ade,,,tema taun ny..purple dan hijau..purple belah buya,,hijau belah umi...
wahh~~~ tak sabar nyerrrrrrrrrrrrrrr..walaupun cuti just seminggu akan Qu gunakan mase yang ade sebaik mungkin!! walahhhhhhhhhhh~~~ hahaha..(merepek la kau nana)

ok la...nak stdy kejap ye...


No comments:

Post a Comment