Blogger Layouts

Wednesday 21 March 2012

assalamualaikum semua..
syukur ke hadrat illahi atas nikmat yang telah diberikan..
alhamdulillah hari ini saya dan rakan-rakan diberi peluang dan kesempatan untuk
menuntut ilmu MU yang sangat luas ini..syukur...
ku panjat kan kesyukuran kepada yang ESA 
setelah berlabuhnya cuti yang sekian lama
yang telah sy habiskan masa bersama keluarga tercinta
akhirnya telah membawa sy kepada sesuatu semangat yang membuak-buak
semangat ini semakin hari semakin berkoba-koba...
semangat yang membuak-buak ini timbul setelah sy mengadu dan berkongsi masalah bersama-sama dengan ummi Qu yang tercinta dan kakaq-kakaq yang tidak pernah jemu untuk mendengar luahan hati saya...
alhamdulillah mereka sentiasa memberi kan nasihat-nasihat yang dapat membuat kan hati ini kuat dan sekali gus dapat meningkatkan motivasi diri ini...
bersyukur kepada illahi di pertemukan dengan k.mira yang telah menjadi kakaq angkat k.yy..
kak mira yang sentiasa berfikiran positif menjadi kan diri ku ini sentiasa cuba untuk menjadi sepertinya..
hehe...
bukan niat di hati untuk menjadi diri orang laen
tapi sekadar untuk mengikuti apa yang terbaik dan meninggalkan apa yang tidak baik dalam diri ini...
semangat dan azam baru yang lahir dalam diri ini sedikit sebanyak membuat kan diri ku ini berubah...
berubah ke arah yang lebih baik...
sy cube untuk berfikiran postif,sentiasa cuba untuk memahami situasi orang laen dan sentiasa percaya segala apa yang ditentukan ade hikmah di sebaliknya...
walau sebesar mana dugaan yang datang menghampiri sy akan cube tenang untuk menghadapinya...
semoga sy mempunyai kekuatan untuk terus tabah dalam mengharungi ujian darinya...

sesusah mana pun cabaran yang saya lalui semua nye akan senang sekiranya kuasa minda sentiasa ter 'SET' semuanya mudah untuk melakukannya...!
 hehe,.. ayat terabur~~ blur  *__^
impian yang selama ini sy impikan untuk menyambung pelajaran  di 'UUM' dan 'UMS'  akan tercapai...dan saya boleh lakukannya...percaya dalam diri kuat kan azam kuat kan tekad...
saya boleh,saya boleh dan saya boleh lakukannya..

amin ya rabbal alamin...

by: tintaQU.blogspot.com
...cik najah..

No comments:

Post a Comment