Blogger Layouts

Wednesday, 2 November 2011



assalamualaikum...
hai semua..
dah lame ta c0t cet cot cet.! hehe ^_^
btw..bzy la...exam week kan,.!
sebenarnye tengah study nyh..
tapi melenc0ng plk..huhu
ta dela..b0san bace buku..so??
huhuhu...
hary ny exam sejarah...
huh!
senang sangat~!!
es0k p0wn sejarah jugak..
ermm?
kenapa ade 2??
hari ny sejarah dunia..
es0k sejarah malaysia pulak..!
aiy00..pusing 0oo ini kepala..
kui9..
esok kena jawab betul-betul..
macam sebelum ny jawab main2 je kan..
hehe
kenapa???
es0k kan cik nana balik kampung..
tu yang kena buat betul-betul..
emm...ta sabar nak balik..
dah kemas da barang! hehe
-.-
exited kan???
nak tawu ta..
ingat kan mis sis ta balik..
rupe nye die dah balik dulu,,
aissshh,,ny ta adill~!!
lepas tu die nak balik kedah es0k??
ya ampuuunn~
dah la esok sy ny baru nak balik..
die pulak seb0k nak balik kedah es0k..
rilekss la sis..
ta jauh p0wn kedah tu..
hehe
tunggu naja balik ea.!
hari ny nak cerite pasal kawan..!
emm..
bersyukur sangat,semua kawan-kawan aku
ta de la memening kan kepala..
dorang banyak bagi semangat kat sy.!
tambah-tambah minggu exam ny kan..
kite orang selalu kongsi masalah..
kalau boleh setiap masalah yang kite orang hadapi
nak tempuh same-same...
bile salah sorang antara kite orang give up
mesti kite orang ade bersame die...
tu la kawan kan..
sentiase ade mase susah dan senang..
bukan nye mudah nak pilih kawan yang betul-betul kawan taw!
tersilap pilih..habislah..
dalam dunia ny ade dua jenis kawan:
a)kawan yang mendatangkan kebaikan
b)kawan yang mendatangkan keburukan..

pilih la nak mane satu..
semua tu di tangan kite -_^..

memang la dalam berkawan ny..
macam-macam dugaan yang datang..
tapi tu semua asam garam dalam berkawan~
gaduh-gaduh tu semua biase..
baru la ade sweet m0ment~!
huhu

biase nye..
kalau dekat mase tula asyik nak gad0h je,,
ade je nak cari silap orang..
tapi bile dah jauh-jauh..
mule la,,
'aku rindu kat kau..'
haha
normal kan??

kawan ny bia beribu..
ta kesah la kawan kite lelaki ke
perempuan ke..
yang penting batas-batas pergaulan tu kena la jage..

dalam berkawan ny..
mesti ade salah sorang yang eg0..
hmmm..
ape nak buat??
salah sorang mesti la kena mengalah....

0k lah..
ta tawu nak type ape lagi.!
huhu.
~wassalam~



No comments:

Post a Comment