Blogger Layouts

Monday, 31 October 2011

Qesah Qu dan dia~

alhamdulillah..
semua nye berjalan lancar..
hubungan aku dengan hakim dah macam biase sekarang..
ermm??
macam mana?
nak tawu ke??
kite orang kawan macam biase..
die anggap aku adeq die..
hmmm...
macam mana la kan..
tibe-tibe je boley jadi adeq??
korang dapat bayang kan??
dulu sayang kat seseorang ..
tapi lepas tu hubungan tu hanya sekadar adeq dan abang je..
memang perit..
aku akan buat ape saje yang dapat bahgia kan dorang..
untuk abang tersayang : thanks k sebab faham..!
naja ta marah abang layan naja macam tu..
tapi ntah la..
mungkin perlukan masa untuk naja terima semua ny..
abang je yang faham naja..
susah rase nye nak cari yang lain..
mase tu abang cakap.
'kalau naja kawin,jangan lupe jemput abang'..
teng0k lah macam mane kan..
kalau jumpe dengan jodoh naja..alhamdulillah..
kalau tak p0wn..terima jela..
naja dah ta nak cari lagi lepas ny..
naja nak bia 'die' datang sendiri..
dah penat rase nye...
itu yang lebih baik kan~!
sorry..naja ta balas im abang..
bukan sengaja..
tapi..
hmmmmmmmm...


2 comments: