Blogger Layouts

Friday, 13 January 2012

perempuan????



assalamualaikum..

selamat malam semua...malam ny nana nak story about 'GIRL'..
why????
hem...
geram rase nye bila ade diluar sane
terutamanya kaum 'LELAKI'
ade yang mengatakan perempuan ni tak guna!
hey..look!!
kalau korang cakap perempuan tak gune???
sape yang susah payah kandung kan korang 9 bulan???
sape yang susah payah lahir kan korang???
cube hargai setiap apa yang perempuan buat..
kepada orang yang bercakap 'perempuan tak guna'
maksud nye korang cakap ALLAH tak guna sebab jadikan perempuan..!
macam tu?????
cakap tu berlapis sikit...!!
jangan main sedap cakap je...
sepatut nye sebagai seorang laki korang yang patut bertanggungjawab didik 'perempuan yang tak guna ny'
bukan dibiar kan..
dicemuh!
dihina!
macam mana korang nak jadi pemimpin klau tak tanggungjawab korang sendiri..
jangan disebabkan pengalaman silam,,
korang terus menganggap perempuan ny 'tak guna'~!!!
cube belaja dari kesilapan..
bagi lah 'perempuan yang tak guna ny'
peluang dan ruang untuk berubah,,,!!
semoga satu hari pintu hati korang yang sering kali mengatakan 'perempuan tak guna'~!!
berubah...dan bimbing 'perempuan yang tak guna ny ' ke arah yang lebih baik ea,....

..salam..

No comments:

Post a Comment