Blogger Layouts

Thursday, 15 September 2011

my inspirati0n

tahniah k.dayah~!! huhu..ny akaq sy..die baru je konvo..sdey xdpat j0in..kui3..t konv0 kt kuin nja join ea..sebenarnye die la inspirasi sy!! hehe..malu nak btwu sebelum ny..bukan ape,,tak0t die perasan!! hahaha..sory ye sis! kih9..guraw2 je...suke dengan perangai sis,,die banyak kali nasihat sy..memang la kadang-kadang ta suke tapi naja terima jugak bukan senang orang nak nasihat kite kan..kalau dah lame ta jumpe mule la rindu konon-kononye! haha..bile da jumpe gaduh plk~ huhu..biase la tu,,adik beradik kan..kadang-kadang guraw-guraw p0wn bley jadi gaduh..hehe..sy suke b'guraw dengan die ny! sampai la die malas nak layan!! haha...ape p0wn..maaf sangat-sangat...ramai orang cakap susah nak cam kite orang bedua.yeke??? senang je la..sy tinggi sikit dari die~~!! huhu..die ny pendek je orang nye!! haha.dah la pendek,kecik pulak tu..selalu jadi mangsa buli nja dengan k.uda..hahaha...ok la,, ape p0wn nja doa kan yang terbaik untuk k.dyh k..


=> salam sayunk~~!!

No comments:

Post a Comment