Blogger Layouts

Thursday, 22 September 2011

rINdu Ke????

dah berape hari ta cntc die..ermmm..mase tu sebenarnye ade bende nak cite kt die.tapi ta sempat pulak.sebab die na pergi kelas..nak cerita dengan die pasal h0stel..seraammm~~!! hari selasa,macam biase la tido..best malam tu tid0..enakkk~~!! haha..tengah sedap-sedap tid0..tibe-tibe..   arggghhhhhhhhhh~~ aq ingat kan aq mimpi..bia kan jela..pagi tu bangun macam biase la siap2 nak g skola..hari tu smua kena pkai baju raye..sebab ade majlis raye kt skola...asrama plk hari tu ade orang nak datang chek..chek ape ntah..bukan nye lawa p0wn! haha...hari tu aq pkai jubah hitam kelabu..huhu..saje je..baju tu je paling simple..nmpak ayu je! ishh,,jangan perasan la nana~! aq biase siap2 dekat bilik prep,bilik perp tu tmpt belaja,sembahyang,makan,tido..semua kt situ la.dah macam rumah sewa! huhu...tengah siap2 ny..dorang bercerite..dorang tnye "dengar ta orang menjerit tadi?' aq cakap la dengar..dorang p0wn bercerita la daripada A-Z..0wwhhhhh..baru tawu cerita sebenar...jadi nye yang pagi tadi tu bukan mimpi..betul2 rupenye..aq p0wn dengar jgk pagi td orang jerit,lepas tu dengar orang lari..ingat kan budak tu yang lari..rupe nye..'BENDE TU' yang lari..ishhh,,menak0rtt jek! yang aq mushkil,,ta tawu la aq mimpi ke ap..maacam tersedar pagi tu pusing belah kiri macam ade kepala terus turun dari sebelah katil aq..huiiii~~~ tak0oot je..mase tu ta de rase pape yela ingat kan mimpi..ta sedar kan mase tu..ermm.. ya ALLAH,tak0t nye mintak2 la jauh kan dari perkara yang pelik2 ny..

tula sebenarnye cerita nye..ermm..hari2 aq 0n9,sebab nye nak tunggu die 0n9..tapi ta de p0wn..bz agaknye..huhu..ehh,,kenapa dengan kau ni nana??? asal ngade2 sangat pk pasal die?? jangan perasan 0k! ingat sikit kau tu sape???   layak ke kau amek tawu pasal die??? ntah2 die dah ade pilihan die..ingat ye nana,belajar dari kesilapan!  bia je mase berlalu macam tu,,buat mase ny biase2 je ok! semua orang dah d tentu kan jodoh nye,. jangan risau 0k~!! 


No comments:

Post a Comment