Blogger Layouts

Monday, 12 September 2011

Rindu Itu Masih Ada ~

assalamualaikum....

hai semua,,
entry sy hari ny  emm,... huhu rindu dekat hakim..dah lame xmes die.macam mane la die.buat ape la sekarang.sihat ke x??boleh ke die terima semua ny..saye mintak maaf awak.mungkin awak fikir saya tinggal kan awak macam akq saya tinggal kan awak dulu.tapi....saya kena ikut ape yang fmly saya suruh.saya xde pilihan.saya harap sangat awak faham ...saya perempuan, macam mana p0wn saya ade perasaan  cemburu tu.saya percaya satu hari nanti awak akan faham jugak.memamg kita sayang antara satu sama lain tapi mungkin jodoh awak lebih baik dari saya.saya dah fikir masak2 tentang hubungan kita..saya terpaksa tinggal kan awak.saya tawu ny xadil untuk awak tapi sanggup ke awak bahagia sedangkan satu hari nanti saya yang menderita?? sanggup ke awak tengok semua tu???...saya betul2 mintak maaf.saya doakan awak jumpe dengan orang yang lebih baik dari saya.maaf saya xmampu jadi yang terbaik untuk awak...maaf jugak saya xkuat nak berdepan dengan awak...saya xmampu nak btwu perkara yang sebenar....ape yang boleh saya btwu, sekarang ny saya tengah cube mengenali sese0rang.saya harap hubungan kali ny umi buya terima.saya buat semua ny untuk dorang..saya xnak hampakan dorang.die anak murid buya dengan umi,adq kawan k.yaya...saya harap awak doakan hubungan kami...saya ingat lagi awak penah cakap dengan saya.."kalau abg bukan untuk naja,jangan pernah sakit kan hati orang yang bakal dengan naja.."insyaallah.kalau die betul untuk saya,saya akan cube jage hati die...jangan risau 0k~~!!

doa kan kami...saya xpna harap ape2 daripada die...kami just kawan.saya xnak mengharap ape2 .. pengalaman dah banyak kali ajar saye..saya xnak perkara yang sama jadi lagi...kadang-kadang takut fikir pasal ny...emmm........

No comments:

Post a Comment