Blogger Layouts

Saturday, 18 February 2012

luahan hati ~

umi..buya..
naja rindu....
naja baru abes study nyh...
emmmmm...
umi..nak tawu tak??
kawan-kawan naja kat sini macam-macam perangai..
kadang-kadang susah nak belajar sebab fikir dorang..
ade sorang tu angin satu badan..
kadang-kadang serba salah nak tegur..
masuk-masuk je bilik prep diam je..
tak tegur naja p0wn..
hmmm...
nja selalu think positive..
tapi ...
ntah la...
setiap kali die diam mesti naja akan fikir..
naja ade buat salah ke kt die????
diam kan jela...
rase nye itu jela yang terbaik..
kadang-kadang nak tanye dorang pasal study p0wn 
serba salah,..
ade mase dorang bagi resp0nd yang p0ssitive 
kadang-kadang negative..
=.=
pening kepala..
tapi tak semua yang macam ny..
ade jugak yang ok..

mungkin ny semua perasaan nja je..
tp..
entah la...
selalu sangat macam ny...
geram.sedih p0wn ade jgk..
nak buat macam mana kan..
terpaksa la sabar..

ade mase tu naja terpaksa study sorang-sorang...
saje nak jage hati ..
mungkin naja ade salah dengan dorang..
dan mungkin jugak dorang malu nak tegur silap naja,,
kalau dorang tegur naja tak kesah..
naja terima je..
tp masalah nye tak de sorang p0wn tegur..
so nja tak twu la naja yang salah ke ape..

umi buya,,doa kan nja kuat kat sini ea..
nja tengah cube belaja sungguh-sungguh..
naja nak masuk UUM tak p0wn UMS...
memang kena banyak study,..
susah ke senang naja akan cube..
naja janji k..!

#sayangumibuya 

No comments:

Post a Comment