Blogger Layouts

Friday 7 October 2011

c0nfius...????

hemmmm....

nana,kenapa ta pk dulu sebelum buat sesuatu????  memang la kau suke usik orang..tapi.ta semua suke care kau tu~!! hermm..ta paham la..sebenar nye status tu untuk sape?? aku ke?? tibe-tibe aku terasa pulak. sebab tadi kat surau aku ade kacau sue..ehmmm..die marah kat aku ke??? kan gurau-gurau je...ta kan tu p0wn terase.. sebelum nyh dah la die ta suke dengan aku..sebab aku ta suke pkwe die..sebenarnye aku ta suke care pakwe die sebelum ny..tapi sekarang dah ok dah..aku cube terima ape yang berlaku..yang penting die bahgia..tapi sekarng ny yang memushkil kan aku..die macam ade s0mething yang ..entah la...nanti die makin benci aku..tapi....alaaaaaa,,ta suke la macam ny...ke selama ny die sengaja baik dengan aku sebab aku duduk sebelah die..just nak jage hati aku,...macam tu?? aisshhhh,jangan fikir negatif~!!  hemmm...bia la nana,die suke ke,ta suke ke..kau buat macam biase je k,,lumrah tu..biase la..mesti ade je something yang ta kena kalau kite cube nak bebaik dengan s0me0ne...sabar k, smile always  =P...dah nak final exam ny..kau buat betul-betul ea..bukti kan kat semua orang yang kau boley buat..jangan putus ase k! buang sikap malu! buang s0al cinta! tu tak penting buat mase ny..ingat ape yang abang pesan! ingat ape harapan umi dengan buya~! jangan kecewa kan dorang~!!!   u can d0 it~!!!  G00D LUCK CIK NANA RAHIM~!!!!

No comments:

Post a Comment